متینمتین، تا این لحظه: 9 سال و 19 روز سن داره

متین امید زندگی مامان و بابا

شیطونی

1396/12/24 15:39
نویسنده : مامان متین
147 بازدید
اشتراک گذاری
مامانی جون سلام

عشق مامان تو الان ۲ سال و۱۱ ماهت هست و ۱۶ فروردین وارد ۳ سالگی میشی . این روزها پر از شیطونی توئه . نزدیک عیده و سفره هفت سین انداختم ‌ . تو همش ظرف های هفت سین رو جا به جا می کنه محتویات هر ظرف رو میریزی تو اون یکی سماق ها رو کلا خالی کردی . رومیزی رو می اندازی زمین . یه میز خاطره گذاشتم . تموم عکس های روش رو میندازی پایین . اصلا نمیذاری مرتب باشه . به آب علاقه زیادی داری از آب سرد کن یخچال آب برمیداره  و  روی مبل و پارکت میریزه خلاصه خیلی اذیت می کنی .
مامانی شاید باورت نشه خیلی از دعواهای من و بابایی به خاطر شماست ‌. آخه بابایی حوصله اش کمه و از ریخت و پاش و کثیفی خونه اصلا خوشش نمیاد آنوقت وقتی مباد خونه می بینه تو کلی اسباب بازی ولو کردی یا این که کیک خوردی روی زمین ریختی یا  با لجبازی و گریه میخوای کاری رو انجام بدی شاکی میشه مامان هم حوصله نداره با هم دعواشون میشه . مامان همیشه از تو دفاع نی کنه میگه اشکال نداره جمع می کنم اما بابایی عصبانی میشه . خلاصه  جدیدا خیلی لجباز شدی یکهو نشستیم من رو کتک می زنی موهام رو میکشی ‌ . خلاصه خیلی شیطون و بد اخلاق شدی . نمی دونم عکس العمل چی باشه . یه جا خوندم بی تفاوت باشین . یادمه یکبار من رو کتک زدی بی تفاوت شدم تا نیم ساعت گریه می کردی هر چی می گفتم بگو ببخشید نگفتی تا با بابایی رفتی حموم وقتی اومدی بیرون عذر خواهب
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)